9 תשובות
לא לגיטימי.
היא כנראה עכשיו צריכה אותו וזה שלה את צריכה להחזיר לה
היא כנראה עכשיו צריכה אותו וזה שלה את צריכה להחזיר לה
שואל השאלה:
אבל עברו 4 שנים
את מבקשת מאנשים דברים באיחור של ארבע שנים?
אבל עברו 4 שנים
את מבקשת מאנשים דברים באיחור של ארבע שנים?
לא, זה קצת מוזר מודה
אבל אם זה עדיין אצלך ואת פשוט מתעצלת לחפש אז תשתדלי בשבילה
בכל זאת זה שלה
אבל אם זה עדיין אצלך ואת פשוט מתעצלת לחפש אז תשתדלי בשבילה
בכל זאת זה שלה
שואל השאלה:
אם זה אצלי אני אתן לה זה פשוט כאילו לא בטוח אצלי כי עברנו דירה ושלושה פסחים אז מאוד הגיוני שזה לא שוכן בבית שלי יותר
אם זה אצלי אני אתן לה זה פשוט כאילו לא בטוח אצלי כי עברנו דירה ושלושה פסחים אז מאוד הגיוני שזה לא שוכן בבית שלי יותר
זה תיק שלה והיית צריכה לשמור לה עליו, אבל עברו שלוש שנים אז זה מאוד תלוי
תנסי להשכיח את זה ממנה
תנסי להשכיח את זה ממנה
את צריכה להחזיר לה וזה שלה זכותה לבקש את זה חזרה
אני יכול להבין כי פעם הבאתי שני ג'קטים לחבר כי היה קר בחוץ אחרי זה שחכתי או שכבר לא היה לי כוח או זמן לקחת אבל אחרי שנתיים בערך ביקשתי אותם בחזרה כי זה היה חשוב לי לזיכרון כלשהו.
תגידי לה שתשמעי עבר 4 שנים, את לא בטוחה אם התיק עדיין נמצא אצלך בבית אבל את תבדקי טוב טוב ותעדכני אותה לגבי זה. אם לא מצאת לא קרה שום דבר, זה לגיטימי שתאבדי את התיק אחרי 4 שנים.
תגידי לה שתשמעי עבר 4 שנים, את לא בטוחה אם התיק עדיין נמצא אצלך בבית אבל את תבדקי טוב טוב ותעדכני אותה לגבי זה. אם לא מצאת לא קרה שום דבר, זה לגיטימי שתאבדי את התיק אחרי 4 שנים.
שואל השאלה:
זה רק אני או שאתם לא איתנו עברו כמעט 4 שנים אני עברתי בית ספר עברתי דירה עברתי עיר באיזה עולם אתם הייתם שומרים על תיק מסכן שמעולם לא היה לו דורש כן הייתי צריכה לתת לה אותו אבל היא לא ביקשה אותו אז ולא היה לה אכפת
למה שאני אצטרך לחפש תיק שסביר להניח שלא קיים בבית שלי בכלל ואז לנסוע ולהביא לה
זה לא תיק שהיה שלה זה היה תיק שהיא אמורה לקחת מהמשצים והיא לא הייתה אז לקחתי לה ואז היא פרשה גם מהמשצים
זה רק אני או שאתם לא איתנו עברו כמעט 4 שנים אני עברתי בית ספר עברתי דירה עברתי עיר באיזה עולם אתם הייתם שומרים על תיק מסכן שמעולם לא היה לו דורש כן הייתי צריכה לתת לה אותו אבל היא לא ביקשה אותו אז ולא היה לה אכפת
למה שאני אצטרך לחפש תיק שסביר להניח שלא קיים בבית שלי בכלל ואז לנסוע ולהביא לה
זה לא תיק שהיה שלה זה היה תיק שהיא אמורה לקחת מהמשצים והיא לא הייתה אז לקחתי לה ואז היא פרשה גם מהמשצים
הכל בסדר את לא מחוייבת לשום דבר אבל מאופן טבעי של נימוס וכבוד אני אישית כמו שכתבתי למעלה הייתי בכל מקרה בודק כי אולי זה באמת ממש חשוב לה, אני לא חושב שלפנות 15 דקות מהיום שלך זה כזה קריטי, פשוט תחפשי ותגידי לה אם מצאת, אם לא מצאת פשוט תגידי לה שעבר מלא זמן כבר ועשית אפילו חיפוש בבית ולא מצאת.
גם אם כן מצאת אז תגידי לה שהיא תבוא אלייך.. זה התיק שלה למה שאת תיסעי עד אלייה..?
גם אם כן מצאת אז תגידי לה שהיא תבוא אלייך.. זה התיק שלה למה שאת תיסעי עד אלייה..?
באותו הנושא: