9 תשובות
הממשלה בעד שלום, אבל יותר מחצי מהאזרחים (56%) רוצים לנתק את היחסים הדיפלומטים בין המדינות.
התושבים או הממשלה? הממשלה לא במיוחד הנוכחית וגם רוב התושבים רוצים לפרק את הסכם השלום משהו כזה
זה שיש הסכם שלום לא אומר שהם אוהבים אותנו, הכל אינטרנסים בפוליטיקה
לא יודע אם אוהבת אבל אנחנו בסדר איתם
יש הסכם שלום
על הנייר אנחנו בסדר איתם
מניחה שכן נ.ב ניחוש פרוע
יש הסכם שלום אבל הם לא כל כך אוהבים אותנו ואנחנו לא סומכים עליהם ממש אבל לבנתיים הכל בסדר והם לא עושיפ לנו כלום