4 תשובות
למה להיות עם פרופיל 45 מביך? אני עם 45 ואני הכי לא מתביישת בזה בעולם.
שואל השאלה:
כי רוב האנשים(כמוני עד שקיבלתי את הפרופיל הזה) חושבים ש45 זה לילדים עם בעיות נפשיות או מחלות קשות וכאלה.. זה נשמע רע פרופיל 45
כי רוב האנשים(כמוני עד שקיבלתי את הפרופיל הזה) חושבים ש45 זה לילדים עם בעיות נפשיות או מחלות קשות וכאלה.. זה נשמע רע פרופיל 45
אנונימי
ממש לא.. אני בדיוק ההפך ממך, אני רזה מדי ואני פרופיל 45 והכל טוב ואף פעם לא שמעתי משהו רע על זה אלא דווקא להפך. שאיזה כיף לי שיש לי פרופיל כלכך נמוך
עדיף לא לקחת סיכון
חוץ מזה שכשאתה כבר מתגייס שוכחים מה הפרופיל שלך רק שואלים מה התפקיד שלך
חוץ מזה שכשאתה כבר מתגייס שוכחים מה הפרופיל שלך רק שואלים מה התפקיד שלך
באותו הנושא: