5 תשובות
אם זה כזה קריטי לך תעשי שיזוף במכונה.
מרגישה ככה תמיד
חצי קלאץ
אני מרגישה ככה תמיד אבל בחורף יותר
אנונימית
כנל
בחורף אני מרגישה כאילו אין לי צבע
מתנחמת בעובדה שהחורף ממש קצר וברגע שהוא נגמר אני הולכת לתפוס שיזוף עוד פעם
בחורף אני מרגישה כאילו אין לי צבע
מתנחמת בעובדה שהחורף ממש קצר וברגע שהוא נגמר אני הולכת לתפוס שיזוף עוד פעם
באותו הנושא: