6 תשובות
זה בסדר
לא, זה אחלה, גם לי אין הרבה.
תלוי עד כמה את לובשת ג'ינסים
לי יש גג 30 גינסים
לא, זה בסדר, תלוי כמה את לובשת...
זה תלוי כמה את לובשת
אבל באמת ממש לא לי יש כולה 3 גינסים ואחד אני לא לובשת הכל טוב זה מעולה!
אבל באמת ממש לא לי יש כולה 3 גינסים ואחד אני לא לובשת הכל טוב זה מעולה!
באותו הנושא: