התחברות הרשמה

בנים בכנות, הייתם מתביישים לצאת עם מישהי מלאה-שמנמנה?

הייתם מתביישים ממה שחברים שלכם יחשבו עליכם?
20 בדצמבר 2019, 18:52
גוףהעדפותבניםיציאותרגליים    
2 תשובות
אני לא מתביישת באנשים שאני אוהבת
M
Magnolia
לא , לא אכפת לי מה החברים שלי חושבים אני זה שיוצא איתה לא הם
T
Titan slayer
באותו הנושא:
בנות הייתן מציעות למישהו לצאת? בכנות.
בנים, הייתם יוצאים עם בת כזאת? (תענו בכנות)
תענו בכנות בנים ובנות, הייתם שוללים?
בנים בכנות, הייתם יוצאים עם מישהי נמוכה?
תענו בכנות ואם אתם מתביישים תענו מאנונימי
בנים אם הקראש שלכם הייתה בוכה הייתם נגשים אלייה או מתביישים?
בנים למה אתם לא רוצים לצאת עם שמנות? הייתם מסוגלים להיתאהב בשמנה? ותענו בכנות בבקשה
בנים בני 14-16 הייתם יוצאים איתה? (בכנות)
בנים, בכנות, הייתם יוצאים עם בת עם שיער קצר?
בנים בכנות הייתם יוצאים עם מישהי שהיא 1.82?
תענו בכנות אתם מתביישים בזה שאתם כותבים ועונים בסטיפס