2 תשובות
עושים את זה כשיש עצירות...זה כמו מזרק כזה עם נוזל..ופשוט מכניסים את זה לתחת..זה אמור לרכך את הצרכים.
שואל השאלה:
אוי רגע מה
אנונימית