8 תשובות
ממה את פגועה בדיוק
למה את פגןעה?
למה את פגןעה.... הוא בסך הכול שלח לה מזל טוב ביום הולדת שלה לגיטימי
שואל השאלה:
הם המשיכו לדבר.
הם המשיכו לדבר.
את לא פגועה את מקנאה לול
ידיד טוב או קראש חח
תדברי עם אחותך אבל אני לא חושבת שאת צריכה להיות פגועה כל עוד אין בניהם כלום
איי איי איי קנאית כולה שלח לה מזל טוב
באותו הנושא: