2 תשובות
קודם כל תמתין לקבל שאלון העדפות כדי לקבל מיונים שיתאימו לך אישית
חוץ מזה אם היה בנתונים מתאימים אתה תקבל מיונים לטיס
שואל השאלה:
נע.. יש לי קה"ס 40 זה אומר שאני לא יכול להיות בתפקידים בשטח.
אנונימי