3 תשובות
אם חורשים כל השבוע זה מספיק, מניסיון אישי.
נראלי צריך קצת יותר לדעתי. עדיף ללמוד את היסודות ובשבוע לפני רק לעשות מבחנים
מאפס? נראלי די מעט.
באותו הנושא: