6 תשובות
השפה טיפה גבוהה לי מדי אבל אולי זה בגלל שאני מטומטמת אז אני חושבת שאנשים חכמים יאהבו
אמת לאמיתה - מעורר התפעלות! ראוי לציון!
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אין פואנטה? וגם, מי אמר שצריכה להיות פואנטה? האיכות לא נובעת המשמעות...
דבר נוסף - המילה שופת מגיעה מהפועל לשפות - שזה קרוב ללשפוך במשמעות
מה זאת אומרת אין פואנטה? וגם, מי אמר שצריכה להיות פואנטה? האיכות לא נובעת המשמעות...
דבר נוסף - המילה שופת מגיעה מהפועל לשפות - שזה קרוב ללשפוך במשמעות
אנונימי
שואל השאלה:
נכון... יותר במובן של רתיחה
נכון... יותר במובן של רתיחה
אנונימי
אהבתי
דיי עמוק
דיי עמוק
אני אהבתי, אבל בכל זאת יש כמה דברים כביקורת בונה ששמתי לב כאחת שכותבת (אמנם פחות בסגנון הזה, אבל כותבת).
כל הקטע הרגיש כאילו שפכת בפיקנטיות, לא הצבת רמזים, לא עניינת את הקורא.
רק שפכת עובדות וחריפות.
הכתיבה עצמה מדהימה, מעוררת השראה, אבל משהו בה חסר.
משהו שם רוצה לראות ולשמוע עוד, להתעניין, לנסות.
להרגיש את המילים ולתאר אותן בצורה הכי ממשית ועוצמתית שאפשר.
הקטע יפה, אתה מוכשר
יש לך עתיד :)
כל הקטע הרגיש כאילו שפכת בפיקנטיות, לא הצבת רמזים, לא עניינת את הקורא.
רק שפכת עובדות וחריפות.
הכתיבה עצמה מדהימה, מעוררת השראה, אבל משהו בה חסר.
משהו שם רוצה לראות ולשמוע עוד, להתעניין, לנסות.
להרגיש את המילים ולתאר אותן בצורה הכי ממשית ועוצמתית שאפשר.
הקטע יפה, אתה מוכשר
יש לך עתיד :)
באותו הנושא: