22 תשובות
אני כן
בטח במיוחד שאני נמוכה פצצות
ילדה מהשכבה שלי 1.85 ויוצאים איתה מלא
כל עוד את משדרת ביטחון לאף אחד לא אכפת מהגובה שלך
כל עוד את משדרת ביטחון לאף אחד לא אכפת מהגובה שלך
כל עוד לא מפריע לך אז זה ממש לא משנה, שים פס מה אנשים חושבים. מה שמאפיין אותה זה לא הגובה זה האופי יש כאלה שפשוט לא נמשכים לגבוהות אבל אם זה לא הבעיה שלך ואתה כן נמשך לגבוהות גם אז לך על זה.
כן, אבל זה תלוי גם בבחורה. אני רק 1.75 אבל לא אכפת לי שהיא תהיה גבוהה ממני. השאלה אם לה אכפת להיות יותר גבוהה ממני.
אני אישית כן כי אני מעדיף כאלה שהן גבוהות...
כן, זה מגניב ויפה..
כן לא מפריע לי
ברור אפילו 1.90 גובה זה לא פקטור למציאת בת זוג = שותפה לחיים
לרוב כנראה הייתי מעדיף מישהי נמוכה ממני אבל אם היא הטעם שלי גם באופי וגם בחיצוניות אז כן, זה לא היה מפריע
כא
וואו נחמד לראות תשובות כאלה בהתחשב לכך שאני 1.80 :)
אנונימית
כן גם אם היא תהיה גבוהה יותר וגבוהה ממני לא משנה לי
עם אתה מטר 75 זה בסדר, פחות כבר לא
תלוי אם אני יואב את האישיות והמראה שלה
בטח.
עם אני אוהב אותה ברור מה זה משנה הגובה?
כןן אימלה חלום שלי בת זוג 1.80
אנונימית
לא חושב כי אני 1.65):
חד משמעית כן
אני 1.85 וזה כן נראה ממש נורא להמון בהתחלה כי אני בגובה של שחקנית כדורסל וכמעט מגיעה לקרלי קלוס שהיא אשכרה טיטאנית, אבל אני בטוחה שמי שיאהב אותי יקבל את זה שאני גבוהה רצח, כנ"ל לגבי כל מי שמעל 1.75.
התשובות פה עשו לי המון טוב, תודה ממש.
התשובות פה עשו לי המון טוב, תודה ממש.
באותו הנושא: