38 תשובות
ממש טוב
שלי גם פרסבת'
מדהים
וגם שלי פרסבת'
הו הספר נחמד
וגם הסדרה של גיבורי האולימפוס
האוטיפי שלי היה כמובן פרסבת'
אנונימית
הוא ספר מדהים.
פרסבת פוראבר עד הקבר:)
ספר מעולה
ואם אהבת אותו כדאי לך גם לקרוא את
גיבורי האולימפוס וגורלו של אפולו
אהבתי את הסדרה ואת הסופר וגם ספרים אחרים שהוא כתב לפני 4-5 שנים ונראה שעכשיו התבגרתי וזה כבר פחות הסגנון שלי...
שואל השאלה:
לפסיכולוגית - אני יודעת שכדאי לי לקרוא, ולכן עשיתי את זה. אני מכורה קשות ברמה שהשגתי את גורלו של אפולו 4 פחות מיום אחרי שהוא יצא
קראתי את כל הספרים של ריק ריירדן, גם את אלה שבאנגלית
תאמינו לי שהיא לא משקרת
שלמות
שלי סולנג'לו (למרות שאין לי מושג מה זה אוט... משהו) ופיירוצ'ייס
שואל השאלה:
סולאנג'לו זה כמעט האוטיפיי
מה זה אוטיפי???
שואל השאלה:
השיפ האהוב עלייך
הו
אז יש מל א א א א
פרייזל(פרנק והייזל)
קליאו (ליאו וקליפסו)
פרסבת'
וכו'
שואל השאלה:
איכה קליפסו
לא חברות יותר*סמיילי של לב שבור*
שואל השאלה:
אני אבכה*עוד לב שבור*
אז למה קוראים לך ליאו??? מי שאוהב את ליאו אמור לאהוב גם אותה
שואל השאלה:
בדיוק אבל הפוךך
אני אוהבת את ליאו וכועסת על קליפסו שהיא גנבה לי אותו
איכה קליפסו
את מדברת פה עם מקצוען קראתי את כל הסדרה איזה 20 פעם אני זוכר הכל בעל פה וזה ממש עצוב שפרסי לא יהיה יותר דמות ראשית בשום ספר ):
אאבבלל ברור שפרסבת' זאת לא שאלה
מילא ראשית
הוא אפילו כבר לא דמות צדדית *סמיילי כועס מיליון פעמים*
אה כע כמובן חייבים לקרוא גם את גיבורי האולימפוס גורלו של אפולו משפחת קיין והאלים המצריים ומגנס צייס והאלים של אסגרד
ליאו
בחמות
הבנתם?????xd
ספר טוב
אותו שיפ
סדרות* מדהימות
שואל השאלה:
בדיוקק
ריק ריירדן גאון זה כל מה שיש לי להגיד
שואל השאלה:
יותר מגאון, הוא גאון מטורף בצורה הכי טובה שיש
אין הרבה ספרים שאני אוהבת ברמה שכל יום בערך אני קוראת אותם, ופרסי ג'קסון הוא ספר כזה
כמות הפעמים שקראתי אותו אמאלה
ברמה שאני זוכרת פרקים שלמים בעל פה
את כמו אלה^
שואל השאלה:
זו אחת המחמאות הכי גדולות שנתנו ליי
פעם מישהי השוותה אותי לריק ריירדן בצחוק והייתי ממש שמחה כל היום
לדעתי הוא צריך לעשות סדרה על פרסבת
זה יהיה אדיר מעניין טוב
יהיה שם את פרסי ואנבת והוא יהיה של ריק ריירדן מה עוד צריך בשביל ספר טוב
אלים כן ן ן
וגם על ניקו ו וויל ושאר הזוגות!
לא באלי
זה כבר לא מעניין אותי במיוחד
קישטה לטרטרוס
אנונימית
ספר מושלם קניתי את כל הסדרה
ספרים מעולים (הספר היחיד שמעניין אותי)
שואל השאלה:
למה רק חצי ספר??
תמשיכיי
זה באמת ספר מדהים
נשמע נחמד
קראתי רק איזה חצי ספר
אחותי קןראת אז אני יודעת את העלילה
מושלםם