5 תשובות
בעד
נגד. פשוט תהרגו אותם וזהו. חבל על הזמן.
חוץ מזה, עינויים יהרגו את התקציב של המוסד
חוץ מזה, עינויים יהרגו את התקציב של המוסד
אנונימית
בעד לגרש את המשפחות שלהם מהארץ גם ככה הם לא מפחדים למות
תלוי מה המטרה, אם זה לטובת בידור אז לא אבל אם זה שבכ בניסיון להוציא מידע שילכו על זה.
בעד ואין לי בעיה גם לבצע אותם בעצמי ח ח ח
באותו הנושא: