7 תשובות
כן
במיוחד שבעיר שלי לאחרונה תפסו 2 גברים מטרידים באוטובוסים נערות ונשים
במיוחד שבעיר שלי לאחרונה תפסו 2 גברים מטרידים באוטובוסים נערות ונשים
כן, אי אפשר לסמוך על אף אחד היום
כן
האמת שלא לא אכפת לי מהם אני עם הפלאפון
לא, זאת עיר של נחמדים(:
למרות שאני אעדיף לשבת ליד אישה.
למרות שאני אעדיף לשבת ליד אישה.
כן אני לא סומכת על אף אחד שם, מעדיפה לשבת ליד המין שלי.
אנונימית
באותו הנושא: