7 תשובות
תחשבי שהוא לא רוצה אותך
זה לא מספיק?
זה לא מספיק?
למה את חושבת שאין סיכוי?
מאיפה את
אנונימית
שואל השאלה:
jahseh onfroy כיי אנחנו דיברנו רק בכיתה פעם פעמיים והוא גם סיפר לי על מי לדעתו הכי יפה בשכבה וזה
וזהו אנחנו כבר לא מדברים כזה מקסימום שלום וגם זה לא
jahseh onfroy כיי אנחנו דיברנו רק בכיתה פעם פעמיים והוא גם סיפר לי על מי לדעתו הכי יפה בשכבה וזה
וזהו אנחנו כבר לא מדברים כזה מקסימום שלום וגם זה לא
אנונימית
תושבי שהוא לא פנוי
תחשבי
למה את ישר שלילית? אולי באמת יקרה משהו בינכם, תנסי באמת לדבר איתו ואולי יקרה משהו
באותו הנושא: