6 תשובות
זה תלוי מה רמת האנגלית שלך
עכשיו בשיעורים שלך, קל לך? קשה לך?

לי יחסית קל באנגלית, אבל היו לי ילדים בכיתה שקשה להם אז להם היה קשה בבגרות

קטע שמיעה סבבה, שומעים פעמיים, יש כמה דקות לפני לתרגם את השאלות
האנסין גם סבבה
נגיד בכיתה י, יא תרגלתי הרבה אנסינים
שואל השאלה:
איך את טוב באנגלית? מה אצ עושה ?^
אנונימית
לא עושה כלום זה פשוט נקלט וגם לומדים עם הזמן

נגיד בכיתה ז, הייתי ממש גרועה (כאילו קיבלתי 27 באיזה בוחן) ואז לא יודעת פשוט התחלתי להבין ולדעת יותר
(הייתי גם ב5 יחידות, אבל לא אהבתי את זה אז ירדתי שוב ל4, אבל אני רמה של 5)

תראי סדרות, שירים ודברים כאלה שאומר המילים שלך יגדל
לתרגל הרבה. זה קל אם מתרגלים ולומדים מילים
שואל השאלה:
הכוונה לקטע שנייה והכל איך היה זה ממש קשה או מה?
אנונימית
מה יש לדעת?..מה את רוצה לדעת
זה בגרות