7 תשובות
לא חייב לרכוב על כל טרנד. תראי משהו כי את אוהבת אותו.
את לא חייבת להצטרף לכל טרנד, עשי כמורת רוחך בלי קשר לסביבה.
אישית גם אני לא התהלהבתי מהסדרה הזאת.
אין לי מושג על איזה טרנד מדובר, הסדרה ממש טובה.
גם אני לא מבין על איזה טרנד מדובר.. ריק ומורטי היא סדרה מדהימה ומומלצת
סדרה דיי גאונית, אפילו מכיר כמה שאומרים שצריך רמת אייקיו מסוימת כדי לקלוט את חלק מהבדיחות, אמנם הארטסטייל שלו נראה ילדותי, אבל ההומור והעלילה יחסית בוגרים.
איזה טרנד? פשוט תראי. אם תאהבי תאהבי, אם לא אז לא.
שואל השאלה:
^אני לא דיכאוני, אני ריאלי.

ממש אהבתי את התשובה שלך. אולי אפילו אנסה את זה בזכותך ולא שקלתי לנסות לפני זה
אנונימית