6 תשובות
מבקש עבודה במקום מהמורה
אנונימית
בעיקרון יש אפשרות למועד ב, אף על פי שזה תלוי בבית ספר.. אם תיכשל אני מניח שהיא תנסה לעזור לך ותציע הצעות לשפר
שואל השאלה:
אי אפשר זה חלק מהסילבוס ^^
אנונימי
שואל השאלה:
המבחן מחר זה כבר אבוד לי
אנונימי
לבי איתך, מקצוע ארור. בהצלחה בכל מקרה
יש לך אפשרות לגשת לשאלון שמחליף את ה-30% בספרות.
זאת מתכונת חדשה שקיימת בבגרויות... פשוט תרשם במועד קיץ הקרוב לבגרות 30% בספרות ותברר מה החומר.
אם אתה עדיין בכיתה י' תצטרך לחכות עד השנה הבאה.