8 תשובות
לא, כי היא יותר גבוהה ממני וזה גורם לי להרגיש חוסר ביטחון
האמת לא יודע, אבל לא הייתי פוסל ישר
כנראה שלא
אני מטר 80..
לא
כן הייתי יוצא
גם אם לא תמצאי מישהו שגבוה ממך אז אני בטוחה שתמצאי מישהו עם לב שיאהב אותך בגלל שהוא באמת אוהב אותך ולא בזכות נתון טיפשי אשר לא ניתן לשינוי שנקרא "גובה".
בטח, מה אכפת לי הגובה?