3 תשובות
אתה עדיין צעיר, לאן אתה ממהר.. יש לך את כל החיים לפניך בשביל זה
תחכה יש בנות שעדיין לא התבגרו והן עדיין לא מבינות
לא מכליל את כולם!!
לא מכליל את כולם!!
שתדע זה מבורך. אתה ממש ממש לא צריך שיהיה לך משו עם בת. כשזה יבוא זה יבוא... מה אתה ממהר ולאן. אתה ממש לא צריך לחפש את זה. תגיע מישהי ששוה את זה אז תעשה את זה אבל אם זה רק מתוך לחץ שיהיה לך הסטוריה שים פס על כולם ועל זה ושחרר זה די מיותר בגיל הזה זוגות לדעתי
באותו הנושא: