7 תשובות
שואל השאלה:
בטוח?,אני ממש מפחד מזה
אנונימי
אין ממה לפחד, כולם עושים את הבדיקה הזו.
תתנחם בזה שזה איזה רופא בן 90 שרואה אותך פעם אחת בחיים שלו וגם אם זה יהיה פאדיחה אף אחד לא יזכור את זה. סתם, לא פאדיחה לגיטימי לגמרי. הכל בסדר
ברגע שתראה את הרופא ירד לך מהר מאוד
הרופא הזה בדק מליוני גבים בחייו, בטוחה שהיי כאלה ואחרים, אל תרגיש רע עם כצמך, חצי דקה וזה נגמר ואפילו הוא שוכח ועובר להבא בתור בהצלחה
הוא ראה דברים יותר גרועים. אין מה לחשוש.
זה לא מה שצריך להדאיג אותך, הכל בסדר הוא כבר ראה הכל