התחברות הרשמה

אם עושים לכם אנמאצ' בטינדר

זה לא פוגע ? איך לא להיפגע?
17 בדצמבר 2019, 23:03
טינדרTinderלייקמשתמשים    
2 תשובות
טינדר זה רע
G
Gently weeps(b)
חחח איך רואים שהיא בת ולא גבר
אנונימי
באותו הנושא:
מה אני עושה אם נחסם לי בטינדר ?
חסמו אותי בטינדר מה עושים?
מישהי ממש מכוערת בטינדר עשתה לי לייק וגם אני עשיתי כי אני עושה לכולן בלי להסתכל
אני מכוער גמור, יש לי 0 התאמות בטינדר , מה אני עושה במצב זה ?
מה עושים בטינדר?
למה בנים בטינדר עושים לי לייק שולחים הודעה ואז נעלמים?
עשיתי מלא NOPE בטינדר ואין לי עכשיו בכלל בנות בטינדר
מה עושים בטינדר?
מה עושים בעיקר בטינדר?
בטינדר, כל האנשים שאני עושה להם ימין או שמאל זה האנשים שעשו לי לייק?
איך שולחים הודעה בטינדר? ואיך עושים חיפוש בטינדר?