5 תשובות
אני לא אהבתי ראיתי רק פרק אחד והפסקתי
כן למה לא
כן, אחלה סדרה
כן, מצחיק וקומי
ראיתי את זה די מזמן אבל אני זוכרת שממש אהבתי אותה