4 תשובות
שואל השאלה:
למה זה לגיטימי ? כשמתחתנים מוחקים את כולם? חח
למה זה לגיטימי ? כשמתחתנים מוחקים את כולם? חח
אנונימית
הייתי לוקחת אותה לבית קפה לשיחה אבל אני אחכה טיפה כי סהכ זוג צעיר שיתחתן אבל אם הענייניים ביני לבינה יתדרדרו אז אני העשה איתה שיחה
תדברי איתה
בחודשים הראשונים זה מצב חדשלשני בני הזוג ונוצר ריחוק מסויים לדעתי חכי אם לא ישתנה עוד חודש חודשיים דברי איתה על זה אני אומרת לך מניסיון זה קרה לי שאחותי התחתנה ונעלמה בחודשים הראשונים אחרי זה הכל הסתדר
אנונימית
באותו הנושא: