התחברות
הרשמה
ממש כואב לי באוזן בימים האחרונים, אבל לא בפנים כאילו יותר באפרכסת, וגם האוזן די סתומה, זה יכול להיות דלקת?
19 בספטמבר 2012, 16:41
אוזניים
עגילים
פירסינג
כאבים
בריאות
עגיל באוזן
תשובה אחת
יכול להיות. שימי טיפות ותראי אם המצב משתפר:)
נ. ב
גם לי כאב השבוע.
ה
המיוחד שלך ;)
באותו הנושא:
לעשות עגיל באוזן זה כואב?
אני מפחד מוות לעשות עגיל באוזן זה כואב!?
חור שלישי באוזן זה כואב? את האמת..!
לעשות עגיל באוזן זה כואב (אני בן)...
זה כואב לעשות עגיל שני באוזן?
שעווה, עד כמה זה כואב בהשוואה לעגיל באוזן? 1-10 (1 - לא כואב, 10 - כואב מאוד)
לפני יומיים עשיתי עגיל חמישי באוזן הגיוני שזה עדיין נפוח וכואב?
מה יותר כואב, עגיל באוזן עם אקדח או עם מחט?
עגיל שלישי באוזן זה כואב?
מחר אני עושה אליקס, זה כואב או כמו עגיל רגיל באוזן?
עגיל באוזן כואב?