2 תשובות
מבינה אותך זה קרה לי עם חבר שלי שכבר אקס רק שהוא לא היה בצבא אלא הוא כל היום או עובד או לומד אז גם אני הרגשתי הרבה פעמים שאנחנו לא מדברים שאני לא בזוגיות ולא היה לי הרגשה העדפתי להיפרד כי זה מבחינתי לא זוגיות אם אין זמן.
אני לא אמורה לחכות שישלח הודעה מתי שיהיה לו זמן וכל זה ולאכול תסביכים מתי הוא ישלח או מתי ירצה להיפגש אז העדפתי להיפרד
אני לא אמורה לחכות שישלח הודעה מתי שיהיה לו זמן וכל זה ולאכול תסביכים מתי הוא ישלח או מתי ירצה להיפגש אז העדפתי להיפרד
אני יכולה לספר לך את הסיפור שלי בתקווה שזה יעודד אותך - בן הזוג שלי ואני נהיינו זוג בתחילת יב'. אחרי השנה הזו הוא הלך לשנת שירות ואני לשירות לאומי. אמנם שירתנו באותו אזור בארץ אבל שנינו היינו ממש עסוקים. אחרי זה הוא המשיך לשלוש שנים בצבא, הרבה מהזמן הזה לא יכולנו להתראות בכלל, היו לו שתי דקות לדבר איתי ביום בקושי, הוא עבר בסיסים, אני עברתי דירות וכו' וכו', ובכל זאת אנחנו ביחד, כבר שמונה שנים. לפעמים כשהיחסים טובים ומתאימים, הדברים האלה לא משנים ומתגברים על הכל.
באותו הנושא: