9 תשובות
היא פשוט קורעת מצחוק
*ועכשיו הסיבה האמיתית, ג'ואי חתיך*
*ועכשיו הסיבה האמיתית, ג'ואי חתיך*
כי היא מצחיקה אותי וגורמת לי לשמוח
אני לא אוהבת, היא פשוט משעממת. אני באמת לא מבינה את ההתלהבות המוגזמת סביבה
אנונימית
כי היא מצחיקה ומושלמת
ובגלל רןס
ובגלל רןס
אנונימית
אני אוהבת בפרינדס את זה שהסדרה די מחוברת למציאות....אהבות, ריבים; אכזבות...זה דברים שיכולים לקרות לכולנו. חוץ מזה השחקנים מעולים
כי אני ילדה בת 14 שחושבת שאני מגניבה בזה שאני צופה ב2 פרקים של פרינדס, הולכת כל רגע עם חולצות של הסדרה ויוצאת על כל מי שמעז לומר שזאת לא הסדרה הכי טובה בעולם כי פרינדס הכי טובים!! בילי אייליש 3>
אנונימי
היא מצחיקה ואפשר להזדהות איתה
אפשר לצפות בפרק 1000 פעמיים ועדיין לא ימאס ממנו. היא ממש מרגשת.
אפשר לצפות בפרק 1000 פעמיים ועדיין לא ימאס ממנו. היא ממש מרגשת.
הסדרה הכי טובה שקיימת לדעתי כבר פעם עשרים שאני רואה אותה בלופים איזה שש שנים אני באמת מכורה
פרינדס זה באמת הסדרה הכי מדהימה שראיתי, היא מלאה בריגושים, היא מצחיקה אותי בטירוף עד שאני לא נושמת, ובתכלס היא מראה כל מיני בעיות שיש במציאות וזה מעניין, גם היא מסקרנת מאוד, יש מלא סיבות לאהוב אותה, לא קל להסביר, פשוט אוהבים..