4 תשובות
אוי ואבוי זה ממש מסוכן הוא יכול למות עדיף לקחת אותוו לוטרינר כמה שיותר מהר ואני חושב שאם מביאים לו שוקולד הוא אוכל לעצמו את השיערות או משהו כזה
עוד מעכשיו.
עדיף לקחת לוויטרנר מהר הוא יכול למות.
אפשר לראות את זה עליו לפי התנועות שהוא עושה
עדיף לקחת לוויטרנר מהר הוא יכול למות.
אפשר לראות את זה עליו לפי התנועות שהוא עושה
תקחי אותו לויטרינר דחוף! וזה בעיקרון תלוי בכמות שהוא צרך ואחוז הקקאו
שואל השאלה:
אל תדאגו! מסתבר שהתוכי שלא לא אכלה. היו לידי פירורי שוקולד והיה נדמה לי שראיתי אותה לועסת. אז נלחצתי ומהר העפתי הכל. כנראה שהיא לא אכלה כלום כי היה קורה לה משהו. תודה לכולכם!
אל תדאגו! מסתבר שהתוכי שלא לא אכלה. היו לידי פירורי שוקולד והיה נדמה לי שראיתי אותה לועסת. אז נלחצתי ומהר העפתי הכל. כנראה שהיא לא אכלה כלום כי היה קורה לה משהו. תודה לכולכם!
אנונימית
באותו הנושא: