8 תשובות
הוא ממש לא שווה אותך. ומי ניפרד דרך הטלפון?
תני לזה זמן וזה יעבור.
לבנות לוקח בדר"כ פחות זמן להתגבר על בנים, פשוט תשכחי ותעיפי את כל הדברים שהם שלו אצלך וזה יעבוד.
שואל השאלה:
מי ששולח הודעה "אני צריך לדבר איתך בואי נפגש"
מבינים שזה מגיע לפרידה ובום, פרידה בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
כל הזכרונות שיש לי ממנו זה תמונות
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר שירדו לו הרגשות כלפיי בשבועיים
אנונימית
תמשיכי הלאה
מי ניפרד דרך הטלפון??? והוא לא שווה אותך אחותי את מושלמת ומהממת והוא הרבה הרבה הרבה פחות...
רק אל תחשבי עליו כל הזמן..
התגברות מהירה אחותי חח❤
גם לי זה קרה...
האקס שלי נפרד ממני בטלפון
זה קשה וכואב ואין ברירה את חייבת להמשיך ולחיות את החיים שלך.
זה יהיה קשה בהתחלה ותרשי לעצמך לכאוב ולבכות ולאט לאט עם הזמן זה יהיה קל יותר... תקיפי את עצמך באנשים שטוב לך איתם - משפחה, חברים... ותעשי דברים שעושים לך טוב
אם הוא נפרד ממך בטלפון ולא נתן לך את הכבוד הראוי לך בפרידה כמו שצריך לפחות את יודעת שהוא לא העריך אותך ומגיע לך מישהו טוב יותר שיעריך אותך