6 תשובות
לא כזה ... לא נורא
אומיגאד בהצלחה
חח קרה לי יותר גרוע אני ובת דודה שלי רקדנו מול אוטו ומישהו פתח את החלון לול
לול זה כאלו סרטוני יוטיוב ישנים קמים לתחייה

מבהיל מאוד.
באותו הנושא: