7 תשובות
זה שווה רצחחח
שואל השאלה:
מה זה אבל? מה זאת אומרת בשטחים?
למה יש שם שטחים ולא שכונות רגילות?
אנונימי
זה לא שטחים זה פשוט מעבר לקו הירוק.
שואל השאלה:
מה זה הקו הירוק? אין לי מושג
אנונימי
זה פשוט לגור בשטחים...
זה בדרך כלל יהיה שונה במחינת הוייב שם
אבל אנחנו נלחמים כל יום בשביל המדינה
הגבולות של ישראל עד 1967. במלחמה צהל כבש עוד שטחים והמדינה גדלה, מה שנמצא מעבר לגבולות 67 נחשב "מעבר לקו הירוק"
זה די סבבה לגור פה אבל עדיף מקום שקרוב לעיר(אני גר בשומרון)
לפעמים מסוכן לעמוד בטרמפיאדות אבל אין מה לעשות...