10 תשובות
תלכי זה יעזור לך
ללכת
~v~
למה את שואלת? התשובה לא ברורה?
שואל השאלה:
לא... כי זה לא חובה
זה על יום החופשי שלי
רציתי לדעת אם כדאי
אנונימית
אם זה יכול להכין אותך יותר טוב לבגרות
אז למה שלא תלכי?
שואל השאלה:
זה לא להכין
פשוט לתרגל תרגילים עם המורה
תרגילים שלמדנו אותם, פשוט אם צריכים עזרה המורה תהיה
אנונימית
את מבינה את החומר?
תלכי תחשבי שאחרי הבגרות זה נגמר , וזה יכול לעזור לך לגרוך
עוד כמה נקונות
שואל השאלה:
אני חושבת חחח
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה, צודקות❤
מודה לכם:)
אנונימית