התחברות
הרשמה
הגיוני שאני נחשבת ממש אהובה בכיתה אבל בכל זאת לא הזמינו אותי למפגש חברתי מסויים שנמצאות בו גם החברות הקרובות שלי?
16 בדצמבר 2019, 22:08
כיתה
חברה הכי טובה
התאהבות
יום הולדת
בילויים
תשובה אחת
כן כי הן חברות גם של מישהו אחר והוא לא בטוח חבר שלך
ק
קרונוס
באותו הנושא:
זה הגיוני או שאני נחשבת "שמאלנית מסריחה"?
זה הגיוני שאני בכיתה ט ואני רק בת 13.9?
זה הגיוני שאני בכיתה ט ועדיין לא התנשקתי?
זה הגיוני שאני שמנה אבל הכי יפה ומטופחת מכל הבנות בכיתה?
זה הגיוני שאני רוצה לאהוב (חבר), אבל מצד שני אין לי את האומץ לאהוב?
חברה שלי רשמה לי שאני הבן אדם השלישי הכי אהוב עלייה, הגיוני שממש נעלבתי?
הגיוני שאני בכיתה י'ב ולא מתאפרת?
הגיוני שאני פשוט בעצב ממש כבד בגלל שהראפר האהוב עלי נפטר?
זה הגיוני שאני מסוגלת איכשהו לגרום לבנים לאהוב אותי בטלפתיה?
הגיוני שאני בכיתה ט ויש ילדים בכיתה ח שיותר גדולים ממני?
הגיוני שאני בכיתה ח ואני לומדת רק פרזנט סימל ואוצר מילים?