8 תשובות
מקווה שמשהו ישתנה
שום דבר אני חושבת שאנחנו בתור אלו שגדלו כשאומרים לנו כל הזמן "איזה דור מסריח וגרוע" אין לנו שום זכות לבוא ולעשות את זה למישהו אחר כאילו זה סתם מטומטם
בן זיני טיילור אהבות שלי של כל חיי הלוואי יתחתנו
שואל השאלה:
^^הדור שלי, 2000 גדל על משחקי קופסא בהפסקות ומ2016 התחיל להדרדר אין לי מה לעשות עם זה אבל בהתחלה זה היה דור מושלם ובאמת עצוב לי כי הייתי מתה לחזור לעבר כשלא היה טכנולוגיה וכשלא היה את כל הדברים והשטויות של להתעסק בלהיות רזה ומקובלת. אני רואה בנות ביסודי שמדברות על כמה הן שמנות שהן שוקלות כמו נוצה והן מדברות על החבר שלהם וזה ממש מבאס אותי לראות איך זה מדרדר לרעה כל פעם ופעם כאילו לכו תראו מה עוד יקרה בעתיד עם הילדים של 2030 או 2050
^^הדור שלי, 2000 גדל על משחקי קופסא בהפסקות ומ2016 התחיל להדרדר אין לי מה לעשות עם זה אבל בהתחלה זה היה דור מושלם ובאמת עצוב לי כי הייתי מתה לחזור לעבר כשלא היה טכנולוגיה וכשלא היה את כל הדברים והשטויות של להתעסק בלהיות רזה ומקובלת. אני רואה בנות ביסודי שמדברות על כמה הן שמנות שהן שוקלות כמו נוצה והן מדברות על החבר שלהם וזה ממש מבאס אותי לראות איך זה מדרדר לרעה כל פעם ופעם כאילו לכו תראו מה עוד יקרה בעתיד עם הילדים של 2030 או 2050
אנונימית
את אומרת את זה אבל אנשים בני 80 אומרים את זה? לא.
וזה לא מ2016 הכל החל להידרדר רשתות חברתיות היו דבר כבר מאז 2009 אולי אפילו לפני... תהי מציאותית קצת
בכל דור יש חסרונות ויש יתרונות
וזה לא מ2016 הכל החל להידרדר רשתות חברתיות היו דבר כבר מאז 2009 אולי אפילו לפני... תהי מציאותית קצת
בכל דור יש חסרונות ויש יתרונות
שואל השאלה:
לא אמרתי שלא היו אבל ב2009 לא היה מצב כזה כמו עכשיו שכולם דבוקים 24/7
לא אמרתי שלא היו אבל ב2009 לא היה מצב כזה כמו עכשיו שכולם דבוקים 24/7
אנונימית
אני חושבת שזה משהו שאי אפשר לעצור... הטכנולוגיה מתקדמת ככה אנחנו הולכים לחיות מעכשיו, הפלאפון זה המכשיר הכי חכם שיש
שואל השאלה:
נכון אבל זה עדין ממש מבאס כי הדור שלנו מכתיב לנו את העתיד וכל פעם הטכנולוגיה גדלה וגדלה. בסוף הרובוטים יחליפו אותנו ואת העבודות שלנו וכמה נורא זה הולך להיות אף אחד עדין לא יודע
נכון אבל זה עדין ממש מבאס כי הדור שלנו מכתיב לנו את העתיד וכל פעם הטכנולוגיה גדלה וגדלה. בסוף הרובוטים יחליפו אותנו ואת העבודות שלנו וכמה נורא זה הולך להיות אף אחד עדין לא יודע
אנונימית