6 תשובות
לא
כן מאוד, באלי כבר סופגניות וואי
לא
שואל השאלה:
רק אני לא כלכך אוהבת סופגניות?
אני יותר בקטע של לביבות (מתפוחי אדמה)
רק אני לא כלכך אוהבת סופגניות?
אני יותר בקטע של לביבות (מתפוחי אדמה)
לא
אבל אני שמחה שיש חופש
אבל אני שמחה שיש חופש
יאמיי לביבות בטטה
אנונימית
באותו הנושא: