6 תשובות
לא
כן מאוד, באלי כבר סופגניות וואי
שואל השאלה:
רק אני לא כלכך אוהבת סופגניות?
אני יותר בקטע של לביבות (מתפוחי אדמה)
לא
אבל אני שמחה שיש חופש
יאמיי לביבות בטטה
אנונימית