4 תשובות
הם פונים אליהם גם בצורה לא יפה
יכול להיות שאדם הזה בשיחה שמישהו צעק עליו שעה על משהו שהוא לא יכול לעזרו לו בו אחרי זה הוא עבר לשיחה איתך אז הוא נשאר באותו מצב רוח
שואל השאלה:
אבל באירופה נותני שירות לא מוציאים את הזעם שלהם על הלקוח, ויודעים להתאפק
אנונימי
בישראל קורה הרבה שלקוחות מוצאים עצבים על אנשים שאין להם איך לעזור
שואל השאלה:
למה האנשים לא יכולים להסביר בסבלנות?
אנונימי