4 תשובות
לא נורא... קורה.
אנונימית
לא נורא
הם הגיבו את זה כי אין להם מוח יא אחות
אנונימי
אוי תעזבי אותם מחרמנים מסריחים, העיקר מחקת, ולא נורא קורה, העיקר שאת מודעת לעצמך
באותו הנושא: