4 תשובות
לא נורא... קורה.
אנונימית
הם הגיבו את זה כי אין להם מוח יא אחות
אנונימי
אוי תעזבי אותם מחרמנים מסריחים, העיקר מחקת, ולא נורא קורה, העיקר שאת מודעת לעצמך