4 תשובות
עיצוב תוכנות/ אפליקציות
זה גם משהו שצריך בהייטק...
זה גם משהו שצריך בהייטק...
יש תואר שלם בהנדסת תוכנה
זה דבר כל כך שימושי כיום, צריך את זה בשביל לעבוד בחברות הייטק
זה יכול לעזור לך להתקבל ל8200/אגף התקשוב והסייבר בצבא וזה פותח לך מלא דלתות בתחומי ההייטק
אבל כמו כל דבר בחיים צריך לאהוב את זה בשביל להצליח בזה, אז אל תלכי רק בגלל שזה טוב בשביל הייטק, תכלי רק אם את אוהבת את זה
לרפואה או עיצוב (עיצוב בניינים, אופנה וכו') זה לא יעזור לך בכלל
זה דבר כל כך שימושי כיום, צריך את זה בשביל לעבוד בחברות הייטק
זה יכול לעזור לך להתקבל ל8200/אגף התקשוב והסייבר בצבא וזה פותח לך מלא דלתות בתחומי ההייטק
אבל כמו כל דבר בחיים צריך לאהוב את זה בשביל להצליח בזה, אז אל תלכי רק בגלל שזה טוב בשביל הייטק, תכלי רק אם את אוהבת את זה
לרפואה או עיצוב (עיצוב בניינים, אופנה וכו') זה לא יעזור לך בכלל
היא יכולה להיות גם פקידה ב8200 די להשתמש בשם של היחידה כדי לתאר תפקידים :(
לא חושבת שיעזור לך לרפואה, אולי לעיצוב דיגיטלי אפטר אפקטס וכו'
לא חושבת שיעזור לך לרפואה, אולי לעיצוב דיגיטלי אפטר אפקטס וכו'
זה היה די ברור למה התכוונתי
שהיא יכולה להיות מתכנתת או בודקת תוכנה או מפתחת ועוד...^
שהיא יכולה להיות מתכנתת או בודקת תוכנה או מפתחת ועוד...^
באותו הנושא: