4 תשובות
כולם מתביישים בהתחלה אבל תחשבי על זה שכל מי שנרשם היה בדיוק כמוכן בפעמים הראשונות שלו, אין מה להתבייש.
אין מה להתבייש
בפעם הראשונה שהייתי בחדר כושר מטעם בית הספר גם התביישתי, היה מביך
כולם שם שרירנים ומחוטבים ואני כזה אופס
תתמקדו בעצמכן תשמעו שירים ותהנו
אל תתייחסו עם מסתכלים
כולם ככה בהתחלה, כי בהתחלה זה קצת לא נעים אבל עם הזמן את תתרגלי ואפילו תלכי לבד (מרצון).
אני בהתחלה הייתי לבד ואז חברה נרשמה איתי וברגע שהחברה הייתה איתי הפסקתי להתבייש