4 תשובות
לא ממש הבנתי אבל אם היא אמרה לך שתחייגי אליה תחייגי אני למשל כדי לא לדבר עם מישהי בטלפון אומרת לה אחזור אלייך יותר מאוחר ולא חוזרת והיא קולטת תרמז
אנונימית
את יכולה להתקשר, לא בהכרח ישר אחרי האימון...אבל זה לא מחייב, את יכולה גם לא להתקשר ולהמשיך איתה את השיחה מחר בבית ספר אם אתם לא כזה חברות טובות
לא, היא פשוט רצתה שתתקשרי אליה, זה הכל :)
תתקשרי
באותו הנושא: