5 תשובות
עם כמה שזה קשה לא לדבר איתם הרבה על אוכל או בכללי להכריח אותם לאכול
לא לדבר על המשקל וכו'
לא להאשים אותם..
תנסי לגרום לה/לו להבין שהיא לא לבד שאת אוהבת אותה ושאת שם לעזור לה בכל צורה
אל תמהרי לתת ביקורת וכו'..
בקיצור לא לקחת על עצמך את תפקיד המטפלת
לא לדבר על המשקל וכו'
לא להאשים אותם..
תנסי לגרום לה/לו להבין שהיא לא לבד שאת אוהבת אותה ושאת שם לעזור לה בכל צורה
אל תמהרי לתת ביקורת וכו'..
בקיצור לא לקחת על עצמך את תפקיד המטפלת
לדעתי לא לעזור, זה יכול רק להחמיר את המצב.
זה בראש שלהם...לא כדאי.
זה בראש שלהם...לא כדאי.
אי אפשר לעזור לו רק הוא יכול לעזור לעצמו.
שואל השאלה:
בכוונה אמרתי מישהו חח
בכוונה אמרתי מישהו חח
אנונימית
לתמוך, להבין אותו אני אוסיף ייתכן שזה יהיה לך מאוד קשה בכלל, כי אנשים עם הפרעות אכילה נוטים להיות קצת באנטי, כלומר. הפרעות אכילה גורמות להם להיות ממש מסבוכים , אז תהיי עדינה וגם תנסי לעזור לו להבין שהוא לא לבד ושהוא כן שווה וחשוב לך, במידה והוא מתגונן מדי, נסי לרכך אותו קצת ולדבר אתו בחום ואהבה שאת מבינה אותו ולא מאשימה אותו אבל גם שהוא חשוב לך וקשה לך שהוא סובל, ותני לו הרגשה של אהבה ותמיכה. למגיבה מעלה, אני חושבת שזה תלוי אם הוא באמת רוצה ומוכן לעזור לעצמו, לפעמים הוא צריך שיראו לו את הדרך לעשות את זה , אם הוא מתקשה למצוא את הדרך שלו לעזור לעצמו. אפשר לעזור לו, זה תלוי בהרבה דברים. ואם הוא באמת רוצה לעזור לעצמו
באותו הנושא: