התחברות
הרשמה
זה הגיוני שבנים מתחילים איתי בגלל הסטייל שלי? כאילו אין בי שום דבר מיוחד מלבד זה שאני מתלבשת שונה ומגניב
16 בדצמבר 2019, 08:20
התחלות
מבטים
הידלקות
מראה
לבוש
3 תשובות
הגיוני.
x
xTINKERBELLx
אכן כן זה הגיוני
ל
ליקריץ_
אנשים נמשכים למיוחדות.. לדברים שונים. טבעי מאוד
n
never give up!
באותו הנושא:
יכול להיות שבנים לא מתחילים איתי בגלל שאני דתייה?
בנים לא מתחילים איתי יכול להיות שזה בגלל שאני יפה מדי?
יכול להיות שבנים לא מתחילים איתי בגלל שאני יפה מדי?
זה הגיוני שאני מסננת כל בן שמתחיל איתי כאן באתר?
זה לגיטימי שבנים מתחילים איתי פה בגלל התמונת פרופיל שאפילו לא שלי?
הגיוני שאני מלאה אבל לרוב מתחילים דווקא איתי?
איך זה הגיוני שכולם אומרים שאני יפה ובנים לא מתחילים איתי?
הגיוני שרק בגלל שבנים לא מתחילים התחלתי לא לאהוב את עצמי?
הגיוני שאני מסרבת לכל בן שמתחיל איתי כי אני מחכה לאחד רציני שיהיה בעלי לתמיד?
זה הגיוני שמתחילים איתי די הרבה בנים אבל אני מסרבת בגלל שאני מאוהבת בקראש שאפילו לא שם עלי?: (
יכול להיות שבנים לא מתחילים איתי בגלל