6 תשובות
זה בריא קורנפלקס תמיד בבוקר..
לא זה יכול לסרות לך את הגרון או לא כיף עדיף משהו רך
מוצרי חלב זה לא טוב אם מצוננים ולאכול קורנפלקס לבד זה לא כיף
מוצרי חלב לא עושים טוב
אכן כן
שתי תה
באותו הנושא: