הכרנו בראיון עבודה והוא כל כך מקסים וחתיך אמא שלי יותר נכון שאלה אותו בן כמה הוא ואז הוא שאל את השם שלי העיינים שלו כבשו אותי ומצאתי אותו בפייסבוק ומאז ואנחנו מדברים הרבה והוא כל כך מדהים אנחנו מפלרטטים אחד עם השני וסידרתי לו לעבוד ליד הבית שלי במסעדה כזאת מהירה והוא סיים לעבוד והשעה כמעט 11 בלילה והוא ביקש ממני כוס מים אז יצאתי להביא לו עם עוגיה והתחבקנו והוא ממש מקסים הוא ישר אמר לי את ממש יפה ואני כולי הסמקתי ודיברנו קצת וממש שתינו התביישנו וחזרתי הביתה ואמא שלי בסלון ואומרת לי שהשתגעתי מה אני יוצאת להביא לו מים בשעה כזאת ומה הבעיה שלו שהוא לא שותה בעבודה עם הוא שם ואני לא יודעת מה לעשות עם עצמי עכשיו לא לדבר איתו יותר? או להמשיך?