התחברות הרשמה

יצאתי פתטית?

יש איזה מישהו שהכרתי ואנחנו לא מדברים הרבה והוא כבר החשיב אותי כידידה שלו מסתבר אז זרמתי.
כל הזמן קורא לי חיים שלי (בקטע של ידידים) ואנחנו שכנים
ראיתי אותו עכשיו נכנס וכתבתי לו הודעה חח ** (השם שלו) יא מכוער
עכשיו היית ליד ...?
והוא אמר לי חחח כע
ואז אמרתי לו
ח ח ח ח ח חח ח. אני הייתי שם
ושלחתי לו תמונה של הכלב שלי (אני בטיול עם הכלב)

מה יצאתי?
15 בדצמבר 2019, 21:13
פתטי    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
התקשרתי אליו בטעות ואמרתי לו שנכנסתי לשיחה כי נזכרתי במשהו מצחיק שדיברנו עליו פעם. יצאתי פתטית?
איך לחדול מעצם היותי פתטית, קרינג'ית, עלובה, קלישאתית וחסרת חיים?
למה כולם מגיבים שם שהיא פתטית?
עד כמה אני אצא פתטית ונואשת?
עד כמה אני פתטית 1-10?
איזו פתטית הייתי או איזה פתטית הייתי?
וואי תגידו, כמה פתטית אני אצא אם אני אשלח לקראש שלי הודעה ממספר זר?
רק לי נועה קירל בישראל ג"ט נראית פתטית?
עד כמה פתטית אצא אם אשלח לו אתזה?
אני פתטית אם אחרי שאני רואה חתיכים ברחוב, אני אומרת לעצמי - למה אין לי חבר?
אוי נו אני פתטית?