התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על תספורת כזאת לבנות?(קישור) - קישור מצורף

15 בדצמבר 2019, 20:26
תספורתתספורותדעות גולשים    
5 תשובות
חמוד
ט
טודו לאלוהים כי בום
מאוד יפה חמודה ומגניבהה uwu
M
Mrs. Devil
פחות אוהבת.
x
xTINKERBELLx
לדעתי היא ממש חמודה :>
ק
קסילופון
חמודה, אבל לא מתאימה לכולן.
B
BlackAngel1993
באותו הנושא:
בנות- זה רק אני או שתספורת כזאת זה מושלם לבנים?
מה תחשבו על בנות (14-16) עם תספורת כזאת:
בנות זה יפה תספורת כזאת?
בנות, מה דעתכן על תספורת כזאת?
אני רוצה לעשות תספורת כזאת ואני בלונדיני אתם חושבים שזה יפה?
מה אתם תחשבו על בן עם תספורת כזאת רק עם שיער שחור?
תספורת כזאת יפה?
תספורת שמתאימה לגברים - האם התספורת שבקישור עלולה להתאים לי?
שאלה לבנות.עדיין הייתם מרגישות יפות אם היו מבקשים מכן לעשות תספורת כזאת?
איך קוראים לתספורת כזאת?קצוץ או גאלח?
מה דעתכם על תספורת כזאת?