29 תשובות
את רק תגידי תודה בעתיד .. גברים אוהבים בייבי פייס
תאכלס זה הכי יפה את בעתיד ממש תאהבי שכך המראה שלך
הלוואי שהייתי מכיר אותך:)
וואו גם אניי

זה באמת מבאס שמסתכלים עלייך וחושבים שאת קטנה וזה
שואל השאלה:
או תודה,איזה מתוקים! לא חשבתי שזה מה שתגידו(:
אנונימית
תחשבי על זה, שתהיי בת 40 פלוס ותשמרי על העור העדין את יחשבו שאת בת 20, זה כיף ויפה להיראות צעירה שתהיי מבוגרת
אנונימית
היי אני גם בת 18 ואני יותר נמוכה ממך :)
גם אני ככה. אני בת 20 וחושבים שאני בת 16-17. זה לא מפריע לי שחושבים ככה
זה דבר טוב להיות נמוכה
בנים אוהבים נמוכות
בעתיד תתבגרי יפה❤
מבחינת פנים וזה..
אומיגאד נשים קטנות זה הדבר הכי סקסי שקיים
אני גם כמוך
תמיד רק קטינים מתחילים איתי
אנונימית
תגידי תודה!
כיף לך ממש
אני יותר נמוכה ממך 1.47
אנונימית
פאק מטר 47
חחח למה זה לא שולח סמיילי
כיף לך אני בת 12 נראית בת 16
לידור אין פה סמיילים
יש רק לב ❤
אנונימית
אז בבקשה ❤
אותי מגיל 11 שואלים בכל מקום אם אני עובדת שם
יכולה להבין, זה לא נעים ובצדק מתסכל, אבל אני מניחה שזה לא כזה רע אחרי הכל.
אני יכול להבין מה את אומרת. את מרגישה שחושבים שאת ילדה, בזמן שאת כבר מרגישה אישה.
אני חושב שאת יכולה ללבוש דברים שיציגו אותך באופן בוגר יותר, אבל תזכרי גם שככל שיעברו השנים, זה הופך ליתרון, כי את תמיד תראי צעירה בכמה שנים טובות מגילך.
מישהו ציין שיש בנים שאוהבים נשים קטנות עם מראה של נערה. זה נכון, אבל יש גם בנים אחרים. כך או כך, אני לא חושב שמישהו שתמצאי חן בעיניו יפסול אותך כי את נראית קצת נערה. מה שכן, בהחלט יתכן שבני 14 יתחילו איתך וזה יכול קצת להציק ( :
אני בול אותו דבר אלוהים ישמור אני באה לקנות סיגריות כל פעם אותו דבר "ילדונת בת כמה את שאת מעשנת" איף
אוי תודה על הלב
אנונימית
על מה המינוסים בדיוק? lol
המינוסים לדעתי בגלל שהעזת לומר "איף" כשאת בעצמך מעשנת, וזה איך רציני.
אנונימי
חח מה אמרתי איף בקטע של "נימאס שחושבים שאני בת 14"
לא משנה. את מעשנת? זה כבר להתחיל ב 2 מינוסים עוד לפני שהתחברת לאתר.
אנונימי
מה הקשר? מה הבעיה כולה מעשנת במי כבק פגעתי ממתי לעשן עושה מינוסים לול בחיים לא ראיתי טימטום כזה טוב שלא 90% בארץ מעשנים