4 תשובות
זה יכול להיות הגיוני כי המחזור לא תמיד סדיר. אבל אם קיימת יחסי מין לאחרונה, אני מציעה לך לקנות בדיקת הריון באחת מחנויות הפארם.
אם קיימת יחסי מין תעשי בדיקת הריון
אם לא שכבת בכלל אז יש מצב שיש לך דלקת או משהו
או שזה סתם מלחץ גם מלחץ זה מאחר
ולפעמים המחזור לא סדיר הכול בסדר
אם לא שכבת בכלל אז יש מצב שיש לך דלקת או משהו
או שזה סתם מלחץ גם מלחץ זה מאחר
ולפעמים המחזור לא סדיר הכול בסדר
אם שכבת לאחרונה-בדיקת הריון.
אם לא-רופא נשים
אם לא-רופא נשים
זה לא תמיד סדיר, הכל טוב (אבל אם שכבת או משהו, כדאי לך לדאוג)
באותו הנושא: