9 תשובות
כי ככה זה ישראלים חסרי תרבות
אנשים ממהרים, כעוסים ועייפים..
לא קל לחיות בישראל.
ככה זה בוקר
כי בוקר ואנשים עייפים
אל תשפוט
שואל השאלה:
אבל גם אני ממהר! הרבה יותר מהם. הוצאתי את האשראי מראש, לקחתי הכל מהר והלכתי.
למה אני יכול והם לא? על מה כבר יש לי לדבר עם אנשים זרים?
אנונימי
שואל השאלה:
בן אדם שיש לו עבודה וחיים לא ינהל שיחות נפש ב8 בבוקר עם הקופאית...
אנונימי
נכון.. יש אנשים שפשוט לא מתחשבים בשאר התור, לא פייר. עדיף לתקתק עניינים מהר ולהמשיך הלאה.
שואל השאלה:
כן אבל 90% מהישראלים מתנהגים ליטרלי כמו בהמות. לא תגיד אחד או שניים, "מיעוט קטן", אלא זה קורה כמעט תמיד
אני כבר מת לברוח מהמדינה הזו....
אנונימי
צודק בנוגע לאנשים שרבים וצועקים בתור ואפילו כמובן על הקופאיות...ואחת שחשבה שהקופאית עובדת אצלה אמרה לה קדימה תעשי מהר בקול ממש מתנשא ותנועות ידיים לעברה ומגעיל...במקום לבקש יותר יפה
או כאלה שבאים לעקוף בתור ובכללי אין נימוסים אני תמיד שותקת מחכה לתור שלי והולכת אומרת תודה.